.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال قرقیزستان ازسرمایه گذاری مازنی ها

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران گفت: معاون نخست وزیر قرقیزستان نسبت به سرمایه گذاری مازندرانی در آن کشور اظهار علاقمندی کرد .

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران؛ محمد محمدپور عمران با اعلام این مطلب افزود: در سفر هیات تجاری مازندران به کشور قرقیزستان که با حضور استاندار مازندران، مدیران برخی دستگاه های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی استان انجام شد، معاون نخست وزیر این کشور ضمن اظهار علاقمندی به گسترش روابط تجاری با استان مازندران خواستار سرمایه گذاری تجار و بازرگانان استان در حوزه های مختلف در این کشور شد.

وی در ادامه به ظرفیت خوب سرمایه گذاری در این کشور اشاره و گفت : تجار و بازرگانان استان می توانند در زمینه های مختلف از جمله صنایع تبدیلی ، شیلات ، آبیاری قطره ای، ماشین آلات کشاورزی صنایع و معادن در این کشور سرمایه گذاری نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت رشد اقتصادی در این کشور در سال گذشته را 10.5 درصد اعلام و تصریح کرد: در جلسات مختلفی که با مسئولین دولتی و نمایندگان بخش خصوصی در این سفر داشتیم تفاهم نامه های مختلفی امضا که محققا می تواند تاثیر به سزایی در رشد اقتصاد و گسترش صادرات محصولات استان به این کشور داشته باشد.

یادآور می شود کشور قرقیزستان 5.5 میلیون نفر جمعیت دارد که در مسیر توسعه قرار دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.